Observatorio de la Infancia en Andalucía OIA-A OIA-A youtube OIA 2.0 facebook twitter rss contacto
Está usted en: Inicio

Lectures múltiples en i per a l’educació social


25

Año: 2015

Depósito legal: 8.932/1995

ISSN: 2339-6954

Páginas: 155 p.

Año; mes; volumen; (nº): págs de la revista: 2015; Enero- Abril; (59) : 155 p.

Idioma: Catalán

Fuente: Educación social: Revista de Intervención Socioeducativa

Formato: Web

Temáticas: Sociología y antropología

Descriptores: educación social, pedagogía social

Resumen: SUMARIO:

Monogràfic

  • Alfabetització acadèmica i TIC: una experiència de promoció lectora a la universitat/ Sandra Sánchez-García, Santiago Yubero, Héctor Pose Porto
  • Llegeix, coneix i empatitza: itinerari de lectura per a la sensibilització cap a la discapacitat/ Anaga Sánchez Aponte
  • Drogues i família: llegint junts Jordi Sierra i Fabra. Selecció de lectures per a la prevenció del consum de drogues amb famílies/ María Cruz Carpintero Carpintero
  • Llegir per conviure. Lectures per a la prevenció de l’assetjament/ Elisa Larrañaga, Miriam Acosta, Santiago Yubero

Intercanvi
  • Els programes d’educació familiar en el context escolar i comunitari a Espanya davant del canviant rol socioeducatiu de les famílies/ Belen Pascual Barrio, Maria Antonia Gomila Grau, Joan Amer Fernández


Descargar documento

Ir a página Web