Bellaterra journal of teaching & learning language & literature (vol 4, nº 4)


200

Año: 2011

Título revista: Bellaterra: journal of teaching & learning language & literature

Año; mes; volumen; (nº): págs de la revista: 2011; 4; (4)

Fuente: Bellaterra journal of teaching & learning language & literature

Formato: Web

Temáticas: Educación

Descriptores: enseñanza, literatura, psicología del aprendizaje, aprendizaje, vocabulario

Resumen:

SUMARIO

Artículos

  • La narració de la Guerra Civil espanyola en els àlbums il•lustrats / Guida Planes Ferrer (p.32-47)
  • How teachers develop content literacy of their students and use children’s literature for such purposes / Enkelena Shockett-Qafleshi (p. 48-58)
  • “Te explicó qué quiere decir”, “te digo cómo se llama”. Interacciones niño-niño en torno a vocabulario no familiar / Florencia Alam, Alejandra Stein, Celia Renata Rosemberg (p. 59-71)
  • No sé qué day: Code-switching and code-mixing in a plurilingual family living in Catalonia / Jill Simon Auerbach (p. 72-93)

Ir a página Web











  
ASSDA