Año: 2011
Título revista: Bellaterra: journal of teaching & learning language & literature
Año; mes; volumen; (nº): págs de la revista: 2011; 4;
(4)
Fuente: Bellaterra journal of teaching & learning language & literature
Formato: Web
Temáticas: Educación
Descriptores: enseñanza, literatura, psicología del aprendizaje, aprendizaje, vocabulario
Resumen:
SUMARIO
Artículos
- La narració de la Guerra Civil espanyola en els àlbums il•lustrats / Guida Planes Ferrer (p.32-47)
- How teachers develop content literacy of their students and use children’s literature for such purposes / Enkelena Shockett-Qafleshi (p. 48-58)
- “Te explicó qué quiere decir”, “te digo cómo se llama”. Interacciones niño-niño en torno a vocabulario no familiar / Florencia Alam, Alejandra Stein, Celia Renata Rosemberg (p. 59-71)
- No sé qué day: Code-switching and code-mixing in a plurilingual family living in Catalonia / Jill Simon Auerbach (p. 72-93)