Año: 2009
Autor: Walsh, Christopher, (ed.)
Otros autores: Apperley, Thomas, (ed.)
Título revista: Digital Culture & Education
Año; mes; volumen; (nº): págs de la revista: 2009; diciembre; 1;
(2)
Idioma: Inglés
Fuente: Digital Culture & Education (DCE)
Formato: Electrónico
Temáticas: Educación, Tecnologías de la información y la comunicación
Descriptores: educación, nuevas tecnologías, internet
Resumen:
SUMARIO
- Editorial / Thomas Apperley & Christopher S. Walsh
- An integrative model for the dynamics of ICT-based innovations in education / Castulus Kolo & Andreas Breiter
- Teaching geometrical principles to design students / Loe Fejis & Christoph Bartneck
- “Ludic Philosophy”: Subjectivity, choice and virtual death in digital media / Fabian Schäfer
- Not so ‘techno-savvy’: Challenging the stereotypical images of the ‘Net generation’ / Shelia Zimic
- Book review of Rita Raley (2009) Tactical Media. Minneapolis: University of Minnesota Press. / Tanner Higgin
- Review of IADIS e-learning conference 2009 / Gurmit Singh