DCE (vol. 1 nº 2)


97

Año: 2009

Autor: Walsh, Christopher, (ed.)

Otros autores: Apperley, Thomas, (ed.)

Título revista: Digital Culture & Education

Año; mes; volumen; (nº): págs de la revista: 2009; diciembre; 1; (2)

Idioma: Inglés

Fuente: Digital Culture & Education (DCE)

Formato: Electrónico

Temáticas: Educación, Tecnologías de la información y la comunicación

Descriptores: educación, nuevas tecnologías, internet

Resumen:

SUMARIO

  • Editorial / Thomas Apperley & Christopher S. Walsh
  • An integrative model for the dynamics of ICT-based innovations in education / Castulus Kolo & Andreas Breiter
  • Teaching geometrical principles to design students / Loe Fejis & Christoph Bartneck
  • “Ludic Philosophy”: Subjectivity, choice and virtual death in digital media / Fabian Schäfer
  • Not so ‘techno-savvy’: Challenging the stereotypical images of the ‘Net generation’ / Shelia Zimic
  • Book review of Rita Raley (2009) Tactical Media. Minneapolis: University of Minnesota Press. / Tanner Higgin
  • Review of IADIS e-learning conference 2009 / Gurmit Singh

Ir a página Web











  
ASSDA